diumenge, 17 de novembre del 2013

Concert infantil Com sona?

Divendres també vem realitzar dues activitats i una d’elles va ser un concert infantil per part de la companyia Com sona?. A mi, la veritat, és que em va agradar molt el concert, encara que esta pensat per a nens de 0 a 3 anys, però van aconseguir que m’oblidés de tot per una estona i em convertís en una nena petita.

Aquesta sensació em va fer pensar que si jo, tot i ser gran, m’ho vaig passar tant bé, per a un infant, un concert d’aquest estil ha de ser una experiència màgica i inoblidable. Així que penso que, ja que fan espectacles per a llars d’infants i també fan espectacles familiars, les escoles o els pares haurien de fer tot el possible perquè tots els infants poguessin participar d’una experiència com aquesta.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada