diumenge, 17 de novembre del 2013

Històries en relleu

L’activitat del dimarts va ser una visita al Museu Nacional d’Art de Catalunya (MNAC). La veritat és que a mi em va sorprendre molt la visita, ja que jo tenia un record de les visites als museus completament contrària al que vaig veure al MNAC. amb aquesta exposició vaig veure que les visites als museus que fan les escoles haurien de tenir també continuïtat a les aules, ja que moltes vegades es va un dia d’excursió a un museu i ja no se’n parla mai més ni de l’excursió, ni de l’exposició, ni del museu. En canvi, amb aquesta visita vaig veure clarament com a partir, en aquest cas d’escultures, es poden treballar coses molt diverses com els ritmes i l’expressió corporal.
Així doncs, penso que a les escoles s’hauria de donar continuïtat a les excursions que es fan i treballar-les a la classe i no fer excursions, tan sols perquè ja fa temps que no en fem cap. Perquè com he dit en l’entrada de la conferència de Jaume Cela, una de les seves propostes i amb la qual jo hi estic molt d’acord, és donar sentit a tot allò que fem.


Fotografia a la sortida del MNAC

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada