dimecres, 6 de novembre del 2013

Pàgines estàtiques

Fa uns dies, vaig veure que una companya tenia unes pàgines estàtiques sota el títol del seu bloc en forma de pestanyes. Al veure-ho vaig pensar que era una bona idea enllaçar-hi algunes coses com ara la benvinguda, perquè tothom hi pogués accedir ràpidament sense haver d'anar buscant la primera entrada. Aleshores li vaig preguntar com ho havia fet, m'ho va explicar i ara ho compartiré aquí ja que és molt senzill i potser hi ha gent interessada en afegir-ho.

Primer anirem a la pàgina d'inici del bloc, aquella que ens surt quan entrem amb el nostre compte de Gmail:

Seguidament buscarem al menú de l'esquerra on posa pàgines, clicarem i se'ns obrirà una nova pantalla com aquesta: 

Hem de canviar l'opció de Mostra pestanyes com a No mostris per Mostra pestanyes com a Pestanyes superiors/ enllaços laterals. Aleshores ja només queda clicar a Pàgina nova i triar si hi volem enllaçar alguna entrada com he fet jo o bé volem crear un nou text per tenir-lo allà.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada