dissabte, 5 d’octubre del 2013

Scoop it

Fa uns dies vaig parlar de netvibes i vaig dir que era una manera de guardar adreces interessants i poder-les veure cada dia amb un simple cop d’ull, però també vaig dir que scoop it és una aplicació que encara ens permet tenir la informació més seleccionada i endreçada així que, avui, parlaré d’scoop it.

Scoop it ens permet agrupar tota aquella informació que ens interessa, ja que la aplicació ens proporciona tot tipus de pàgines del tema que volem però som nosaltres que seleccionem la informació que ens interessa i, després de seleccionar-la, la podem compartir amb la resta de la gent com queda explicat en el següent video:



És una aplicació bastant senzilla però al principi em va costar una mica saber com funcionava. El principal problema que vaig tenir va ser que jo només veia allò que el programa em suggeria i no hi havia cap noticia que m’interessés però després ja vaig veure que a dalt de tot a la dreta hi ha un buscador que em permetia buscar més coses en altres llocs a part dels suggeriments.

A la part esquerra del bloc veureu enllaçats els 2 primers tòpics que he creat amb scoop it!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada